Hvad er et roadshow?


Hvad er et roadshow?

Formålet med roadshows er at tage din virksomheds budskab og brand – du gættede rigtigt – med på vejen. Roadshows udføres ofte ved at man kører til en håndfuld udvalgte byer i et forsøg på at øge brand awareness og produktkendskab.

Roadshows er typisk halvdagsbegivenheder, der bringer kunder, kundeemner og partnere sammen til produktdemonstrationer og netværk. Mange virksomheder laver roadshows af forskellige årsager. 

Gode grunde til at lave et roadshow


Et roadshow er en unik metode til at lancerer et nyt produkt eller til at understøtte kendskabet til et allerede eksisterende produkt(er).


Det skaber også generel kendskab til din virksomhed, når du bliver synlig tæt på dine potentielle kunder.

Et roadshow giver dine sælgere muligheden for at bevæge sig ud over telefonopkald og e-mail og faktisk skabe ansigt-til-ansigt relationer med potentielle kunder. 


Et roadshow giver salgsteamet en mulighed for at engagere sig med kundeemner, de ellers ikke ville have kontakt med.


Et roadshow giver muligheden for at skabe en positive opfattelse hos i deltagerne.
 

 



 

Intet resultat.